måndag 2 februari 2009

Dagens middag



Idag serverade restaurang Brynte pasta med grillad kyckling i svampsås. Om ngn undrar så VET jag att halva tallriken ska vara fylld med grönsaker och jag lade på mycket mer efter att jag tagit kortet:-)

För övrigt var jag tillbaka på jobbet idag och fann en enorm posthög (hela veckans post faktiskt) samt mängder av mail. Fick en massa frågor från höger och vänster och vid dagens slut kändes det som om jag inte hunnit med något alls.
>Blir så fantastiskt stressad när det blir såhär - har så många "måsten" som inte hinns med - det får jag väl försöka hinna med på loven....när det är lite lugnare.

Har köpt semlor idag - kunde inte motstå - man fick ju faktiskt 2 st för 10:- och för det priset kan man ju inte låta bli....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar