måndag 23 februari 2009

GBG lördag - mer shopping

Idag var det dags att lämna innecentrumet och ge sig ut på alla roliga små affärsgator. Tror nog att det blev Helen som vann kampen om de bästa kapen idag. Hon fick ett par Lee jeans, ett par stövlar och en jacka för under 600:- - inte illa pinkat va ?Shoppingturen avslutade vi genom vi genom att splittras i spridda skurar över Göteborg innerstad. Jag drogs sakta men säkert mot butiken med mockakappan i hopp om att ngn annan hade köpt den (det fanns bara två kvar i min storlek men en saknade en knapp) så att jag slapp ta beslutet men icke så, den hängde kvar så prydligt.Tog ett varv i butiken och tänkte att någon skulla komma in under tiden och köpa den men det kom ingen såklart.
Men med resonemanget att jag genom att köpa den sparar 1000:- så slog jag till !

Här är den, min 1000 kronors besparing !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar