måndag 23 februari 2009

GBG lördag kväll

I dag åt vi efter tävlingarna. Det var full snöstorm ute så vi sprang till den restaurang som var närmast vilket innebar att det blev italienskt idag också - vilket jag älskar !

Fanny lassar in en jättetugga, vi var impade allihop !

Hur ska vi tolka den här blicken ? och vad har hon i mungipan ?????

Helen & Cia var inte hungriga så de tog bara något att dricka men det fick jag inte ta kort på men jag kan berätta att det var Kaffe Karlsson de drack !

Systrarna Sisters - inga övriga kommentarer !

Min lasagne kom in och såg ut som en spya - men gott var det !

Maddes friterade mozzarellaost

Anna ser nöjd ut

Det är inte bara jag som kan göra grimaser, man blir som man umgås och man kan ju fråga sig vem som umgås med vem.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar