tisdag 24 februari 2009

Teddybjörnarna attackerar

Hade en mardröm, det var åratal sen sist.
Drömde att jag massor av stora, mjuka teddybjörnar hoppade på mig, så många att jag faktiskt inte fick luft till slut. I drömmen hade jag dessutom en långärmad tröja på mig, den var väldigt tydlig. Kommer ihåg att jag försökte skrika men det kom inget ljud. I drömmen insåg jag att det var en dröm och att jag var tvungen att vakna för att komma ut den. Det gjorde jag också till slut och det första jag gjorde var att kolla om jag hade en långärmad tröja på mig......
Innan denna dröm hade jag flera, korta, konstiga drömmar - fick känslan av feberhallucinationer, men jag har ju aldrig feber.......

Kontentan - Akta er för helskotta för söta nallebjörnar - dom är livsfarliga !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar