onsdag 4 februari 2009

Drömmar

Jag säger bara - välkommen alla psykologer, drömtydare, kuratorer, psykoterapeuter och en och annan mentalvårdare......

I natt var jag ute och åkte oljetanker med min familj och en annan familj som jag inte har en aning om vilka de var.
Det var ganska små och få hytter med tanke på det stora fartyget men i min hytt hade jag en övervakningskamera som jag kunde hålla koll på dottern med.
I styrhytten var det ett hål i golvet där vi envetet plockade upp den ena enorma fendern efter den andra.
Kommer ihåg att jag tyckte det var jätteläbbigt att vi alla skulle gå och lägga oss och sova samtidigt medan fartyget gick för autopilot. Hoppades att alla andra fartyg som var ute hade vakna besättningsmän och koll på radarn.

I övrigt mår jag fint !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar