måndag 23 februari 2009

GBG Scandinavium

På läktaren i Scandinavium, Vickan och Anna.
Vickan, Helen och Cia

Med den fördröjning det är på min kamera är det inte helt enkelt att lyckas knäppa i tid, blev så glad när jag över huvud taget fick med en häst på bilden så jag skiter i att det blev suddigt. Vilket ekipage det är ? Ingen aning, jag ser inte det, bilden är för suddig.

Jan Brink och Briar, redo att göra sin sista start på svensk mark innan Briar går i pension och får ägna sig åt roligare saker - betäckningar.

Hej då, Briar ! (som för övrigt vann klassen till stort jubel)

Massor av hästar och massor av utställare i mässhallen var vad vi fick se under fredagskvällen. Alla (nästan) drack vi päronmer eller svartvinbärsmer ut pet-flaskor på läktaren - måste sett konstigt ut, mitt smakade mer åt druv-hållet .....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar