lördag 7 februari 2009

Uffe, Oslo - Mamma Mia !

Hmmmmmm, den där karln som skulle komma hem från Oslo igår bestämde sig ju för att komma idag - igår. Alltså, han ringde igår och sa att han skulle åka (bil) från Oslo vid 12 - tiden idag. TIDSOPTIMIST !!!!
Eftersom jag, efter 21 år i hans sällskap, känner honom hyggligt väl så kan jag säga att det inte förvånade mig det minsta när jag vid 17-tiden pratade med min man, som befann sig i OSLO.
Ja, ja - nu är han på väg hem iaf (tror jag......)

Mina barn följde med hem till min brorsa och jag passade på att storhandla. Ringde sedan brorsan som sa att jag inte behövde stressa hem, tog då en sväng i Haninge Centrum - DUMT GJORT ! Hittade såklart ett par skitsnygga svarta stövlar, de var nedsatta från 1100:- till 300:- så det stod praktiskt taget TILLHÖR HELENA på dom !

Med min fullständigt realistiska inställning till att handla på rea så har jag faktiskt TJÄNAT 800:- på det köpet som jag kan använda till annat skoj.

Kvällen slutade med att mina barn absolut ville sova hos brorsan så nu sitter jag här helt ensam. Och jag som hade köpt chips och lördagsgodis att ha framför TV:n under Melodifestivalen......fasiken också....nu sitter jag ju här och trycker i mig fast jag inte alls är sugen....längre....för jag har ju ätit så mycket.........

Här är mina nya, fina stövlar




By the way, dagens middag i min ensamhet, bestod av nudelsoppa - yummie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar