måndag 23 februari 2009

Måndag igen

Halsont och snorig, ont i bihålor och trött efter att i flera nätter sovit uselt pga halsontet.
Jobbade nästan hela dagen och sedan gick jag faktiskt hem och försökte kurera mig. Det hör verkligen inte till vanligheterna att jag sjukskriver mig men varför skulle jag undkomma alla virus och alla bakterier för alltid ?

Elin klagade tydligen på ont i halsen i morse sa Uffe. När jag kom hem så packade vi ihop lite till barnen och sedan körde Uffe upp dom till farmor i Hedemora där de ska vara under sportovet.
När de åkt så lade jag mig i ett varmt bad eftersom jag frös så himla mycket. Försökte läsa samtidigt men orkade bara en sida sedan somnade jag - i badet - hann dock lägga ifrån mig boken först. Vaknade efter 2 timmar i kallt vatten.......och med väldigt skrynkliga fingrar.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar