måndag 14 juni 2010

Älskar!!!!!

Vad jag älskar ?
Förutom mina barn och min man så ÄLSKAR jag glada överraskningar. Ja, alltså, inte när det gäller mig själv förstås. Där kommer kontrollmänniskan Helena in och sätter stopp. Jag vill veta i förväg, om det handlar om mig. Vill inte bli överraskad.
Men i lördags så skulle vi på 40-årsfest men det slutade med ett BRÖLLOP. Tjohooooo, va kul.
Det var bästa grannarna H och M som, efter att ha varit förlovde typ i 18 år, ÄNTLIGEN tog sist förnuft till fånga och slutade leva i synd.
Vigsel och fest avhölls på Ekeby Loge, en fantastisk festlokal och en alldeles underbar fest, skitskoj helt enkelt med en fantastisk buff'e som man åt alldeles för mkt av.
Helt svartklädd var jag, kändes lite konstigt, och i bröllopspresent så blev det två snygga, handgjorda fiskedrag.

Sov sedan ända till 9.30 på söndagen och det var nog åratal sedan jag sov så länge. Det behövdes dock för under söndagen satt jag som domarsekreterare på ridskolan dressyrtävling mellan 13-18. Helt löjligt vad ont i handen jag fick av allt skrivande. Man skriver ju knappt för hand längre. Allt sker ju på data nuförtiden. Lite läbbigt egentligen.

Nu börjar iaf en ny vecka men vädret kan ju sänka vem som helst. Får känslan av att det blir ytterligare en sommar som regnar bort. Hoppas verkligen det ändrar sig.
Hoppas veckan blir bra för alla iaf. För egen del blir det lite kurs o lite annat smått o gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar