onsdag 16 juni 2010

GRÖNAN

Idag var det den årliga 5-kampen på Grönan med arbetskompisarna som jag skulle vinna !
Vi började med en middag på underbara Shanti Soft Corner på Söder. Hunny Bunny Sizzler - ååååh, va gott det var.
Sedan promis till Djurgårdsfärjan & därefter var det blodigt allvar - iaf för mig, som den tävlings människa jag är.

Nä, jag vann inte, inte 5-kampen iaf. Körde en gång på Malacohjulet och vann 1:a pris - 4 kg Gott & Blandat. Sedan var vi 4 st som körde varsin bricka på chokladhjulet - vi tog dessutom 2 extra brickor gemensamt och vann 1:a pris - 3 kg Daim......Tack var det så var jag inte skitsur när jag bara kom delad 3:a i tävlingen !

En härlig avslutning på vårterminen var det. Nu går alla lärare på sommarlov, jag går inte på semester förrän den 5/7. Vi ska ju flytta hela Ribbybergsskolan till Lyckebyskolan (vår skola ska renoveras i ett år och 300 elever & ca 35 vuxna ska bussas till andra sidan kommunen under tiden) så jag håller på att packar för fullt på jobbet. Men i morgon är det kurs och en liiiiten sovmorgon - skönt.

Ha det toppen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar