onsdag 23 juni 2010

Sommar ?

Idag var det en helt underbar dag. Önskar bara att jag hade kunnat vara hemma hela dagen men så blev det inte. Visserligen får inte Elin vara på dagis den här veckan eftersom hon fortfarande smittar men jag var helt enkelt tvungen att jobba....så hon fick helt enkelt följa med !
Har bara den här veckan på mig att packa ihop mitt rum och allt annat som skall flyttas.
Det blev en heldag på jobbet men NU SÅ ÄR ALLT KLART och datorn & möblerna flyttade !

Uffe kom hem från Norge, and, boy - did he have a surprise for me ????? Japp, det hade han (annars hade jag väl aldrig skrivit frågan ??).
2 flaskor Chardonnay, och inte vilket vin som helst - utan EdHardy !!!! Wow, visste inte att det fanns - hoppas nu att det är alldeles outstanding !

Pontus har varit på Skansen med kollot idag - verkligen helt rätt dag. Den allra bästa sommardagen sedan sommaren 2009.....

Jag längtar efter att kunna sitta på balkongen och njuta av solens sista strålar med en drink i handen UTAN gåshud !!! det är förhoppningvis bara en tidsfråga nu !

Tjolahoppsan på er !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar