tisdag 8 september 2009

Äntligen åter på gymmet

Nu har Uffe kommit hem från USA, torsdag-måndag var han borta. Lite halvkörigt med Elins ridning, Pontus ridning, Elins simskola.....men allt funkade, det gör det ju alltid, även om det känns som om man behöver en semester efteråt.
Uffe hade med sig presenter också, minsann. HD byggsats till Pontus, den svängde han ihop på några minuter......Elin fick en liten HD väska med en mjukishund i, jag fick en t-shirt & ett linne med HD tryck - jag vet att det låter trist MEN dom var skitsnygga - I like !
Ungarna fick naturligtvis det obligatoriska godiset också.

I och med att han kom hem så kunde jag gå på gymmet igen, det har ju blivit ett litet uppehåll.....
Det var ganska segt idag, motigt med maskinerna men jag tog mig igenom det i alla fall.

Nu ska jag snart åka iväg och rida också.....så jag tar igen lite grann. Men jag var ute och sprang en dag, tog mig runt ett varv i spåret utan att få ont i knäet, lite situps har det också blivit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar