onsdag 23 september 2009

Suk

Jag e suk, inte jättesuk, men suk.......
Feberfrossa under hela natten, men jag får ju i princip ALDRIG feber (dvs en temperaturhöjning), bara alla andra symptom........
Frös hela dan på jobbet och till råga på allt hade vi kvällsmöte......men det gick bra - Kvinnor kan, ni vet !
Har varit dålig på att blogga, jag vet...kan inte skylla på att jag är suk, för det började först i måndags kväll..kan inte skylla på något alls faktiskt mer än att det varit lite hektiskt.

Annars är livet bra & spännande just nu med några undantag.....jobbet och sömnen.
Trivs inte på jobbet, det är alldeles för mycket att göra och det spelar ingen roll hur mycket jag jobbar så kommer jag inte ikapp. Det är då för väl att man har trevliga arbetskamrater - vad skulle man göra utan dom ?
Sömnen.....ja, ett kapitel för sig....EN natt har jag fått sova en HEL natt sedan helgen innan jag började jobba (6/8). Det är tärande på humöret i längden.
Nu kommer dessutom hösten - min stora depperiod - varje år, undrar just hur långt ner i det svarta hålet jag kommer innan det tar stopp.....
Har försökt se till att ha roliga saker att se fram emot - det är det som håller en upprätt under den gräsliga mörka perioden som nu kommer. Än så länge har hösten visat sig från sin allra bästa sida och jag hoppas innerligt att den fortsätter med det.

Ett stort + i livet är att Uffe inte jobbar lika mycket nu, i och med det så får jag en hel del avlastning här hemma och det är sååå himla skönt. Jag kan koppla av lite mer, känner även att kontrollfreaket i mig går lite på sparlåga för tillfället och det är ju bra.

Ska försöka skärpa till mig och skriva lite varje dag istället för mycket då och så :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar