torsdag 17 september 2009

London Söndag

Ingen av oss kunde ge upp Facebook.....viss måste ju hållas kort liksom !I väntan på lunchen

Som blev kyckling & avocadosallad, till mig.....Uffe tittade bara med avsmak på tallriken....Han åt pasta.

Kopparbergs Päroncider, lite oväntat men ack så gott

Chinatown - fantastisk mat

Sånt här saknar vi i Sverige, vid rödljusen

Dom finns på riktigt !

Bjudmiddag på Mexicansk restaurang. Martin (som bjöd alla 30 personerna) tog ett glas Tequila för 125 PUND - galet, det som man borde FÅ betalt för att dricka. Jag höll mig mest till Mojito (lite för många tror jag)-så gott ! The Tequilamaster (han som kunde massor om ämnet, som jobbade där) ville verkligen att jag skulle gilla det så han derverade den på ett litet annorlunda sätt till mig. Ett glas Tequila tillsammans med ett shotsglas med någon blandning av tomatpuré, tabasco, kryddor och gud vet vad. Vet inte om Tequilan blev godare men tungan blev bedövad iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar