söndag 20 september 2009

Tjejkväll

Min bror ställde upp som chaffis och körde in mig, Helena & Pernilla till stan där vi mötte upp med Emelinn. Förvåningen var stor när han hade ordnat "bar" i bilen. Väldigt snällt av honom - tack så mycket.Tyvärr gick resan så fort att vi bara fick i oss varsin flaska. Om min bror hade kört lagligt hade vi nog fått i oss MINST två var....

Glad Helena på väg mot äventyr.......


.....och likaledes glad Pernilla


Efter tips från flera olika håll så blev det Shanti, indiskt på Söder och det beövde vi verkligen inte ångra. Supergott till moderata priser. Här Helena & Emelinn.



och jag & Pernilla



Ja, det blev en styrdans på discot - fatta inte hur det gick till men när det började slaska på halsen var det nog !


Uffe hade lovat mig frukost på sängen, och så blev det.....problemet var att det var hyggligt torftigt i skafferiet. Jag äter ju bara ett ägg till frukost normalt sett (klarar inte av att äta så tidigt) och dom var slut. Dricker inte kaffe eller te, juicen var slut och tunnbröd var det enda som stod till buds....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar