söndag 20 september 2009

Blandad kompott

Jag kan säga att jag inte är speciellt bortskämd när det gäller uppvaktning & romantik från min makes sida. Om jag hintar om att han kanske kan köpa med sig lite blommor hem så säger han -Varför då ? Hela trädgården är ju full med blommor ! Alternativt - Du har ju hela fönsterbänken full med blommor, ju. Detta har pågått under våra 21 år tillsammans.....
Visst har jag fått blommor under dessa år, absolut...men jag kan tycka att det är liiite för sällan (herregud, jag är ju tjej !). Då kan ni ju fatta hur himla chockad jag blev när jag fick ett blommogram till jobbet i onsdags....från min man !


Uffes storasyster Annica är helt fenomenal på att sticka. ALLT hon gör är så himla fint, jag fattar inte hur hon gör. Här är senaste tillskottet i Elins garderob, en mössa som hon älskar (och jag också).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar