torsdag 17 september 2009

London Måndag

Ska börja med att tala om att jag har råkat lägga in allt i fel ordning - shit happens. Måndagen kommer före söndagen som kommer före lördagen som kommer före fredagen....
Man blir ju så glad i hela kroppen när man gör shoppingkap !Ska ut och undersöka Londons nattliv.....Vi började med en bjudfest som Avolite ordnade en bra bit utanför innerstaden. Stor lokal, uppträdanden, massor av rök, massor av ljus och alldeles för hög volym & dålig musik. Vi blev INTE långvariga utan fortsatte till......

.....baren på Holiday Inn, där alla vänner var. Uffe ser helt begistrad ut i Olas fru Joan.

Han till och med står ut med att bli utklädd till Rödluvan. Om jag blev sotis ?
Nä, inte ett dugg faktiskt.....

.....jag hade ju Ola, jag vet att jag inte ser ut att ha det så skoj, men......

....det hade jag verkligen - skitkul, ända till 4 på morgonen när dom stängde !

Ola & Lotta (och ngn engelsman som bara var konstig)

Tok Ola
Slutsats London - underbar stad och faktiskt min allra bästa semester någonsin !








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar