onsdag 2 september 2009

Klockan väckte mig

Japp, det är SANT. Jag vaknade av att väckarklockan ringde - kommer inte ihåg när det hände sist så dåligt som jag sovit.
Morgonhumöret är dock detsamma men det får jag leva med. Min familj kan trösta sig med att de slipper vara vakna samtidigt som mig. Jag börjar jobba 7 så jag väcker alla andra när jag åker.

Jag ska tydligen få bli gräsänka igen, tor-mån är Uffe i USA. Undra vad man ska hitta på för något då ? På lördagen ska jag iaf göra något, riktigt vad vet jag inte. Det är min 25-årspresent från Madde, Lenita, Annica, Helena och Kattis. Vet bara att jag blir upplockad vid 16, kommer att få äta samt avlämnad vid obestämd tid.
Jag ÄLSKAR överraskningar men inte att bli överraskad - logiskt va ?
Ser iaf fram emot det, mamma och pappa ska vara barnvakt - vad skulle jag göra utan dom ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar