lördag 29 januari 2011

Bilder, bilder, bilder

Det var verkligen en himla lång mil med tanke på alla uppförsbackar MEN en underbart vacker miljö att åka i underlättade ju.
Tror dock jag ska reklamera skidhyran, trodde de skulle följa skidspåren men de jäklarna hade lixom ett eget liv då de plötsligt tog egna initiativ och drog iväg, än till höger, än till vänster.
Och JA, jag ramlade EN gång. Var så himla trött i armarna så jag råkade sätta staven mellan skidorna när jag stakade och det funkade inte så bra !



Stolt Elin efter pris/diplomutdelning på skidskoleavslutningen

"Älgen" i mål

Efter denna vecka åker Elin snabba knappliften till toppen alldeles själv !


Världens bästa son !

Att åka ankarliften själv är ytterligare en nyhet för Elin för i år ! Superduktig !

Visst ser han frisk & sund ut ?

Det SER åtminstone hyggligt proffsigt ut - tur det bara är stillbilder här på bloggen, hahaha

Elin & Hovdegubben

Oräknerliga har Elins vurpor blivit denna vecka men hon bara skrattar, reser sig & åker vidare, underbara unge !

Goding

Såhär ser det ut den mesta tiden då vi inte åker skidor el är på after ski....

Jag VET att det inte ser så himla bra ut.....

Spelrummet blev poppis, det som lockade sonen var dock trasigt...

Mot "Blåbär"


Bästa maken !

Familjen på väg ner för Näässlingan för att ta oss över till andra sidan


Jag - precis som vanligt......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar