söndag 9 januari 2011

För att reta maken 4

Curlingkängor av märket Clarks som jag fått av svärmor. Tyvärr är de liiite för stora med en sula men inte tillräckligt stora för att få in två. De åker alltid med till fjälls dock, och är perfekta för kortare turer samt, sist, men inte minst - VARMA !
Doc Martens stövlar inköpta för halva priset i London, används MASSOR.
Typ 7 år gamla 90:- stövlar fr Skopunkten. Används mkt frekvent
Mitt näst senaste kap. Skinnstövlar som hade kostat 1495 och som jag köpte för 399. Superdupersnygga !
Dom här fodrade vinterstövlarna i skinn har jag bott i denna och förra vintern. Varma och sköna !
Partypjucken
Såååå sköna sneakers, används mkt
Mina gamla joggingskor som gav mig ont i knäna !
Används numera på skogspromenader.
Inte är dom snygga direkt, dessa mockaskor, men sköna är dom så dom får bo kvar - men jag hade faktiskt lagt dom i "Myrornakassen" en ångrade mig.
Ja, inte är dom använda så mkt men dom är bruna i mitt övrigt så svarta skoförråd, så de får bo kvar !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar