söndag 9 januari 2011

För att reta maken 5

Mockastövlar, inköpta på Nilsons i Farsta C för ca 10 år sedan. Slutar ofta med att det blir dom som åker på när jag ska ut och har provat igenom halva skoförrådet !
Inte så mkt använda ballerinor....
Mkt väl använda ballerinor
Inte så mkt använda ballerinor
Inte så mkt använda stövletter
Snygga, höga stövlar som jag bara MÅSTE använda lite flitigare
Jobbiga att gå i, tyvärr
"Rejäla" och stabila klackskor som jag använt en hel del
Välanvända ballerinor som tyvärr sjunger på sista versen
REA partypumps, inköpta till en speciell klänning som jag skulle ha på ett bröllop. Men så hittade jag en snyggare (REA) klänning i cerist och då funkade inte dessa pumps alls - så dom är aldrig använda. Dom bara väntar på den perfekta festen att få brukas på !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar