söndag 9 januari 2011

För att reta min man 2

Har ingen som helst aning om var, när, hur eller ffa varför jag köpte dessa. Det enda jag är säker på är att det måste ha varit på REA !
Aldrig använda men de ser sköna ut.....
Dessa är bara använda en endaste gång. Inköptes för ca 10 år sedan då jag var på Hubertusbal på Årsta Slott.
Remsandaler, Vagabond. De gamla hade gjort sitt och nya införskaffades - de är ju sååå sköna !
....och det var ju ändå REA så det blev ett par svarta också
Inköptes till begravningen av Uffes pappa, tyvärr är de liiite för små....
Detta är, helt utan jämförelse, de skönaste skor jag någonsin haft. Det är som att gå på moln när man har dom på sig !
Ballerinor som inte är så välanvända - ännu !
Sandaletter, gamla men mkt lite använda.
Vagabond sandaletter, lite använda, snygga men smärtsamma !
Snowjogging som alltid åker med till fjälls och som går med mig ut och skottar på vintern, pulsar ut till äppelträdet för att fylla på fågelmat mm.
Pensionärsvariant är det på dom - utfällbara dubbar i hälen......dom är dock outnyttjade. MEN, finns skorna kvar när jag är pensionär så kanske jag nyttjar dom !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar