onsdag 5 januari 2011

Jävla Vistaprint !!!

Kan meddela er som inte fått något julkort av oss 2010 att INGEN har fått det för vi har inte postat ett enda.
Beställde nedanstående bild som julkort från företaget Vistaprint. Meddelades den 14/12 att korten var postade och att jag skulle ha dom tillhanda senast 22/12. Idag är det den 5/1-2011 och jag kan meddela att jag ännu inte fått ngr kort !!!!!!
Så himla fiunrligt är det att de inte har ett enda telefonnummer på sin hemsida och inte en enda mailadress heller. Hittade till slut en mailadress i ett av mailen de skickat till mig (det regnar dessutom in reklam från dom - men dom mailen går inte att svara på, såklart !) - skrev direkt och meddelade att jag ville ha pengarna tillbaka. Detta var över en vecka sedan - tror ni ngt har hänt ?????? Nä, precis - inte ett dugg !

Dom kan fara raka vägen åt helvete tycker jag !!!
Tacka vet jag SIBA, som vi hade 2009 - det funkade toppen !


2 kommentarer:

  1. Hej,
    Jag har samma problem som du, försöker att maila till Vistaprint men kan inte hitta någon mailadress som de svarar på. Minns du vilken adress du skickade på ?
    Mvh
    Annsofie Jansson

    SvaraRadera
  2. Hejsan
    Nope, jag kommer inte ihåg mailadressen men jag kan tala om att jag inte hört ett endaste litet pip från dom - däremot fullständigt rasar det in diverse reklammail från dom.
    Det mesta verkar vara "gratis" men jag känner inte att jag har ngn större lust att beställa ngt av dom igen. Dom har ju sitt kontor i Holland (tror jag det var) och är fullständigt omöjliga att få tag på. När jag väl fick mina julkort så följde det ju med diverse papper i försändelsen men inte heller bland dom papperna fanns det ngn adress el tfn nr man kunde nå dom på !
    Mvh
    Helena

    SvaraRadera