fredag 28 januari 2011

Bra, bättre, bäst

Vi har verkligen en heeeelt underbar semester, so far, här i Vemdalen.
Elin vaknar såklart först på morgonen och börjar omgående tjata om att hon vill ha frukost. Så snart den är uppäten så klär hon på sig och sticker ut i backen. Hon åker själv och verkar trivas bra med det. Ankarliften har hon lärt sig åka själv också men den sticker hon inte upp i om inte vi är med.
I går så passade en i kille i en av skidskolegrupperna att fråga chans på henne i backen. Frankt förklarade hon för mig att hon inte svarade utan bara åkte vidare. HELT rätt, killarna skall hållas på halster !
Vi passade på att gå på after ski igår också, trevligt. Stötte på lite Tungelstabor samt killen i Avesta som vi köpt bilar av de senaste 10 åren.
Har skramlat ihop 2X5 km i längdspåret och idag ska jag utmana mig själv i milspåret. Har inte fått ngn träningsvärk alls och det känns ju inte helt bra. Känner ju när jag åker att jag blir heeeelt slut i muskler som jag inte ens visste existerade så varför får jag inte träningsvärk ?
Kanske, kanske efter idag !

Ikväll blir det 3-rätters middag på hotellet åsså lite drinkar efter det. Har ännu inte hunnit med en "Skibum" i toppstugan - det är ett måste känner jag !!! Det får väl bli i morgon, sista skiddagen.

Ha det finfint, det ska vi ha !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar