söndag 9 januari 2011

För att reta min man 7

Såååå sköna sandaler. Har lyckats köpa upp mig på totalt 3 par under några år. Får ju så lätt skavsår så det gäller att passa på när man hittar ett par som inte ger mig blåsor....Ett par är totalslitna och knappt användbara, ett par är rejält slitna och r dom som används än så länge och ett par är i mint condition, hahaha
Födelsedagspresent från maken för ett par år sedan. Ett par Eccosandaler, Används flitigt när vi är ute med båten, Perfekt som hoppilandskor och badskor när bottnen är stenig.
Flip flops, inköpta för en billig peng i Thailand
Låga pumps med lite nitar
Vagabondpumps, av "rejälare" modell.......lite använda
Väl använda "höstpumps" i mocka med tillhörande fläckar, hahaha
Remsandaletter, riktigt bekväma - om nu skor med klackar någonsin kan vara det....
Sketchers, dom var på 70%-ig REA så jag köpte två par, ett par vita oxå. De svarta har jag aldrig använd....ännu
Åhhhh, så skitsnygga Replay sandaletter ! Såg som på Scorett i Skärholmen C, som var nedsatta 50%, Jag provade dom och tyckte att de var förvånansvärt sköna. Sedan började jag ifrågasätta om jag verkligen behövde dom (som om det skulle finnas tillfällen då man INTE behöver ett par skor eller stövlar till...) och åkte hem utan. Väl hemma så ångrade jag mig förstås, så pass mkt att jag två dagar senare åkte tillbaka. Dom fanns kvar och var nedsatta YTTERLIGARE 20%, m.a.o så stod det HELENA på dom. Tyvärr visade det sig att dom bara var sköna under de 30 sekunder jag provade dom i butiken.....dom gör skitont på mig ! Har försökt sälja dom men får inte var jag tycker dom är värda (500:-) så då får dom bo kvar hos mig så länge....
Detta är vad jag kallar KAP. Inköptes i Farsta C, på butiken dna som skulle lägga ner. Fanns inte mkt kvar när jag kom dit men detta enda par remsandaletter i strl 41 fanns. Nedsatta från 699 till 99 gjorde att det hade varit ett brott att inte köpa dom !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar