söndag 9 januari 2011

För att reta min man 8

Vinterkängor måste man ju ha !
Ett av mina favoritpar när det gäller stövlar, köpta på REA såklart !
Sköna, fodrade vinterstövlar
MC boots, inköpta på OBS (för ca 10-12 år sedan, då det fortfarande hette OBS), fantastiskt sköna och mkt välanvända !
Ormskinnsmönstrade stövlar, inköpta på REA inför en Melodifestivalfest ! Var duktigt gravid på den festen och duktigt tung......och det fanns alldeles för lite stolar att sitta på. OJ, vad ont jag fick i fötterna.....
Skitsnygga pumps, inköpta (på REA) i somras.
Ytterligare ett par snygga REA pumps
Ett par stövletter som jag knappt har använt....
Sketchers, som var som bomull kring mina fötter när jag provade dom.....Sedan hade vi en konferens med jobbet, jag gick barfota i, dom då, nya skorna. Det visade sig bli en lite överraskning i form av lite teambuilding. Vi delades in i lag där halva laget stod på ett ställe med en karta & en walkie talkie och den andra halvan skulle - på deras instruktioner - leta rätt på kontroller. Det var förstås en tävling mot andra lag. Jag hamnade i den halvan av laget som skulle leta kontroller och som den tävlingsmänniska jag är så sprang jag som en tok med stora skavsår som resultat såklart !!!
Stövletter som är hyggligt välanvända !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar