måndag 2 mars 2009

Back in business

Så var allt tillbaka i gamla gängor igen, dvs klockan ringer 6 på morgonen, man släpar sig iväg till jobbet, gör det man ska (och mer därtill, varför gör man det när man "bara" är kommunalanställd - det vete fåglarna), hämtar barn på dagis, lagar middag, ramlar ihop framför tv:n.....
Idag lagade jag inte ens mat faktiskt, jag tog fram en matlåda med Creolskans gryta och kokade ris till.

Maken hade iaf, glädjande nog, hittat en tröja i "snygghögen". Jag köpte den i Hedemora i helgen, det var rea så han fick 2, en svart och en vit. Duktig pojke !

Litet dilemma, den 12/3 ska fettknölen opereras bort men den 14/3 ska vi på Melodifestivalfinal med efterföljande fest och då vill jag ju inte ha en stort sår på axeln......alternativet är att jag får se till att inte ha tunna axelband....men det hade jag ju tänkt att ha....funderar vidare.....har ju redan bokat om en gång....

Ser med spänd förväntan fram emot nästa tisdag......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar