onsdag 25 mars 2009

Jag har vunnit ....

De som känner mig vet att jag är med på en och annan internettävling. Det har blivit en micro, fickplunta, eltandborste, sodastream, festklänning mm mm
Idag när jag kom hem från jobbet så hade jag en paketavi i brevlådan.
Det visade sig vara en Philips Wake Up Light (1298:-). Den ska tydligen tändas långsamt utifrån när man har ställt den på väckning, man kan också välja ljud, te.x fågelsång......

Fasiken - det blir som ett nytt liv...kommer vara pigg som en lärka på mornarna (det är jag INTE INTE INTE nu)

Elin gick hem till Molly efter dagis.
Pontus hade scouterna på kvällen.

Våfflor till middag såklart, det är ju våffeldagen !

1 kommentar:

  1. Var hittar du alla tävlingar? Jag skulle behöva en mikro och en kaffebryggare, men jag vill inte bli tvungen att köpa det. Jag tänkte förresten komma förbi hemma hos er med en present till Pontus nån dag.

    SvaraRadera