söndag 15 mars 2009

MELODIFESTIVAL

Jaha, så har man då fått ta del av årets melodifestival med efterföljande efterfest. Lika bra att jag säger detta på en gång - eventuella stavfel eller över huvud taget dfel i denna blog och denna dag(natt) friskriver jag mig från. Klockan är 02.15 och jag har precis kommit hem från efterfesten och bör förmodligen inte alls sitta och blogga i mitt itllsåtnd men det gör jag iaf. Ska nu försöka hälla imig en liter vatten då det var ungefär det enda jag INTE drack ikväll.....
Charlotte Perelli får en kram av årets vinnare.

Uffe chaufför....
....fick hålla sig till cola....

Uffe & Per, fick båda hålla sig till cola, såååååå RÄTT att de får köra så att....

....jag & Tina (som åt pencillin, stackarn) kunde utnyttja drinkbiljetterna

Månfa artister uppträdde på efterfesten, här
är Alcazar

Per njuter av efterfesten...

I ljus kavaj & vit skjorta syns Måns, "Mums-mums" Zelmerlöv. Det är verkligen tantgodis för ögonen vill jag lova......(jag är ju fortfarande i 30-årsåldern ett tag till så tant är kanske att ta i.......men söt som socker är han...)
Efter ett tjugotal mysiga kramar från Ola så slutade jag att räkna :-)
Känns som om jag har missat ngt ikväll......undrar vad....*tänker så det knakar* (vilket inte är helt enkelt i mitt nuvarande tillstånd).....
Japp, nu vet jag - varannan vatten.......världen snurrar jävligt snabbt när jag blundar.....shit !
Natti, natti.................ska döma 30 ekipage på en dressyrtävling i morgon - jipiiiii, 5-6 timmar i ett kallt ridtält.....

And a special thank´s goes to :..................
.....Lasse & Masen for the wine, tasted great. Vilken service, i år igen ! Puss på er !!!!!!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar