tisdag 10 mars 2009

Karlar !



Här kommer man hem efter en fantastisk dag och får reda på att Pontus ska äta hos min bror, Elin är hos sin kompis Molly och ska äta där och Uffe, han ska på ett möte i stan och ska äta där. Skitskoj när man har tinat räkor och fisk (i massor...). Dessutom ska han åka nyss och kan jag köra honom till tåget för han tänkte ta en öl (eller två, tre, fem stycken). OK, bara att slänga på sig kläderna och köra ner honom. Väl vid tåget så upptäcker han att han har hål på brallorna - i grenen.....och det GÅR ju bara inte - SUCK. Kör hem honom så att han kan byta brallor, han missar såklart tåget så det var bara att köra honom till Västerhaninge (längre bort) där tågen går oftare.


Väl hemma så lagade jag mat och satt och åt i min ensamhet innan jag hämtade Elin.

Fisk och skaldjursgryta med Ajvar Relish, blev jättegott - ha - rätt åt dom andra som lämnade mig ensam. Hur kul ser det här ut ?:

Mamma och pappa var barnvakt när jag red - tack för det !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar