onsdag 18 mars 2009

Kvällsmöten & stress

Dagens middag - soppa på grönsaker med pastaknyten - yummie


Idag hade vi APT (ArbetsPlatsTräff) vilket innebar att jag såg till att det fanns bröd (supergott, inköpt på Paus Bagarstuga i Västerhaninge), smör och pålägg. Sedan möte som slutade 17.oo, hem och lagade mat åt mig och sonen. Uffe och Elin är i Värtahamnen och hämtar svärmor som ska vara barnvakt, hon har varit på Ålandskryssning.
Helen hämtade Pontus vis 18.30 för att åka till scouterna. Jag satte full fart med att röja och städa, svärmor har extremt rent & fint hemma hos sig och man vill ju inte ha det alltför hemskt.
Tur att min käre man hade hunnit med att göra en del innan.
Nu är det mesta klart och de kommer när som helst, sedan ska jag iväg och hämta sonen och Emil för att, till sist, packa för morgondagen
Nu blir det nog inget bloggat på ett par dgr då Uffe och jag är i Oslo, vi är inbjudna till premiären av Mamma Mia och det ska bli himla skoj. Återvänder till Svedala på lördagn för att örbereda Pontus kalas som är på söndagen- Phuuuuu !!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar