onsdag 11 mars 2009

Trött o korkade hockeyspelare

Har haft en dag som känts som en enda lång baksmälla - ska det vara på det här viset ?
Huvudvärken har följt mig som en skugga hela dagen och inga tabletter i världen har hjälpt.
Om gäspningar är ett tecken på syrebrist så ligger jag hyggligt risigt till kan jag säga.

Lade mig på soffan och slumrade efter jobbet. Elin var hos Frida och Uffe körde Pontus till tandhygienisten och, efter middagen (pannkakor) till sjöscouterna.

Män som spelar hockey är ju korkade på riktigt !
Frölunda-Luleå står 5-1 med några minuter kvar och det enda dessa karlar (man skulle kunna tro att de var runt 12 år gamla) gör är att slåss.
Varför flyttar man inte Luleås avbytarbänk till utvisningsbåset - det var ju ändå där större delen av laget befann sig !!!!! Hur tänkte dom ??? Fan grabbar, två minuter kvar och vi måste göra minst 4 mål. Om vi pucklar på lite Frölundaspelare så kanske vi vinner matchen !
Hallå - man vinner ju bara om man är bättre än det andra laget och då handlar det inte om bättre på att slåss ! MÄN - SUCK

Uffe var bakis på riktigt i morse - fattar bara inte varför han tror att han skulle få ett uns av medlidande från mig, det är ju fullkomligt självförvållat. Det var nog bara nyttigt att få kliva upp 6.45 för att göra frukost och lämna Elin på dagis (hihihihihi)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar