måndag 16 mars 2009

Dagens middag

Fiskgratäng med räkor och hemgjort potatismos (pulvermos kommer ALDRIG över min tröskel). Gott blev det.

Lars & Pernilla kom över på fika på kvällen. De var ute och gick och behövde lite kaloripåfyllning innan de gick hem och jag har ju fortfarande en hel del fikabröd i frysen efter adventskaffet.

Elin fick följa med Frida och Fridas moster hem från dagis, hon åt även middag där.

På jobbet, där jag numera har funnit ett skrivbord under alla pappershögar, har jag fortsatt att städa. Att omfördela 28 papperhögar till 2 kan ju kanske inte klassas som storstädning direkt. Har nu gett mig i kast med alla plastmappar i bokhyllan som innehåller diverse papper.....samt alla pärmar som innehåller papper från början på 90-talet i vissa fall.
Någon sa en gång att man kan slänga alla papper man har, var dom viktiga lär man få en påminnelse. Det kanske det ligger ngt i men jag tror iaf jag låter bli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar