måndag 26 oktober 2009

24-26/10

Jaha, så har jag i vanlig ordning varit slarvig och missat att blogga ett par dagar - shit happens, så att säga. Allt rullar ju på och jag kan inte påstå att jag tycker hösten tillför något positivt här i livet ! Mådde inte toppen innan hösten direkt och med mörkret så sjunker mitt humör till en riktig bottennivå - likadant varje år. Trist bara att jag inte kan göra något åt det.
Sömnen är det inte heller mycket bevänt med, väntar fortfarande på den där natten där jag får sova EN HEL natt utan att jag vaknar en massa gånger. Tänk - 6 timmars obruten sömn....vilken dröm.
Elin klar för terminens sista lektion på ridlekis, lycklig över att ha blivit tilldelad Arcansas.

Puss

och puss igen

Snart dags att börja

Uffe fyllde ju år på fredagen och på lördagen hade jag bestämt mig för att bjuda ut honom på restaurang. Shanti var både trevligt & gott så den fick det bli. Jonas kom och åt tillsammans med oss och det var jättetrevligt. Efter middagden gick vi vidare till baren på Clarion, Söder.
Jag höll mig till vin & drinkar men det kunde ju naturligtvis inte grabbarna göra, nej då, öl & whiskey var det som gällde. Det blev inte mer ordning när Pelle dök upp efter ett tag. Det slutade någon timme efter midnatt när Jonas hade bjudit Uffe på åtskilliga whiskey och Uffe inte kände sig helt kry (!).
Vi promenerade till minsveparen där vi sov över. Jag frös lite under natten så till nästa gång skruvar vi upp värmen mer. I alla fall hade vi båda en supertrevlig kväll !
Barnen var hos Lars & Pernilla, tack så mycket för all hjälp !
En liten interiörbild från baren på Clarion....




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar