söndag 11 oktober 2009

Svärmor fyller 70 år

I vanlig ordning tänkte jag bakvänt när jag la upp bilderna här på bloggen. Naturligtvis skulle den 9/10 ha kommit FÖRE den 10/10 men nu blev det som det blev.

Visst är han snygg, min man ? På väg mot 70-årsfesten

Blomsterarrangemang till svärmor från mina föräldrar. Eftersom det var jag som beställde, hämtade, överlämnade (och hittills betalade) det så tänkte jag att de (mina föräldrar) kanske ville se vad de är de skall betala för..... Fint blev det iaf.

Elin blev helt galet förtjust i Sara 4 mån och ville genast ha en egen lillasyster....hmmmm, kommer INTE att hända !


Fotomodellen Elin, som inte kan "bara vara" när man tar fram en kamera


Som sagt.....


Uffe samspråkar med Dietmar Hess, gift med svärmors barndomsväninna, paret har kommit upp från Hamburg för att gå på kalas. Han är supermysig med en stor portion humor och massor av barnasinne kvar.

Barn & barnbarn till Ingrid är samlade....några saknas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar