söndag 4 oktober 2009

Familjen

Idag har jag varit i Farsta Centrum. Vi har fått en inbjudan till maskerad den sista oktober och jag tyckte det var dags att ta tag i det direkt. I inbjudan står klädkoden "rolig" för killarna och "sexig" för tjejerna. Vad det blir kommer det bildbevis på här senare. Jag hittade iaf lite skojiga saker. Uffe sköter sig helt utan anmärkning här hemma. Utan att jag har satt min fot i tvättstugan så är den nu helt tom på smutstvätt. Han har klippt häcken och plockat i & ur diskmaskinen. Han fixar och donar i köket som aldrig förr, jag är imponerad (och det ska mycket till innan jag erkänner det !). Jag har frostat av frysarna i källaren, trodde jag skulle hitta en massa gamla spännande ting i botten men det gjorde jag inte. Dags alltså att frångå alla matlistor och ta hand om allt i frysarna. På kvällen åkte jag till simskolan med Elin.

Här har vi nyss ätit middag, fiskgratäng på lax (ja, den låg i en av frysarna....) och en flaska vitt, gott vin. Min underbara familj. Om jag nu bara slipper huvudvärk, magkatarr och den jäkla sömnbristen så vore livet helt underbart !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar