tisdag 13 oktober 2009

Vill faktiskt inte.....

Nä, har slagit ner den tunga rumpan i soffan och känner att idag är en sån där dag när jag faktiskt inte har någon som helst lust att resa mig upp förrän det är dags att lägga sig. Har frusit hela dagen (typiskt mig, alla på jobbet säger att jag har en bastu på rummet - men jag fryser minsann) och är trött (vilket är ett normaltillstånd nuförtiden).

Ändå så är det så att om exakt 63 minuter så börjar kvällens ridlektion på ridskolan. Alltså är det bara att pallra sig upp, ta på sig en himla massa varma ridkläder och packa sig iväg, HUA !
Kallt som attan är det oxå - idag kommer vinterridstövlarna fram kan jag säga, och de fodrade ridhandskarna. Uffes bil får det bli, den har dieselvärmare.

Förhoppningen är väl att få rida en häst som kräver sin ryttare s.a.s så att man får upp värmen fort.

Villintevillintevillintevillintevillintevillintevillinte idag !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar