torsdag 29 oktober 2009

En dag på stan

Idag hade jag semester och den tillbringades med några timmar shopping på stan och en trevlig lunch med en vän. Totalt blev det väl ca 2,5 timme på stan och det räckte inte för att jag skulle hitta ngt spännande innan det var dags att hämta Elin på dagis. Det blev lite småsaker till festen på lördag och en present till Pontus.
För tillfället är Uffe ute och byter till dubbdäck på sin bil eftersom han ska till Leksand och jobba (Ladies Night). Han sticker om någon timme till Hedemora, sover där, åker till Leksand i svinottan i morgon, tillbaka till H-mora framåt småtimmarna natten mellan fre-lör och på lör fm åker han hem. Pontus har varit hos farmor hela lovet och tar tåget hem i morgon så han hinner rida på lördagen. Elin ska till mormor & morfar och sova fre-sön och Pontus sover där lör-sön. Jösses vad det är mycket nu !!!

Elin har fått för sig att hon är akrobat, jag försöker att inte titta. Just ikväll fick hon för sig att avancera lite - Mamma, titta nu när jag står upp på pappas axlar och blundar !
Jag har ingen som helst lust att titta på det faktiskt !
Det är nog bara en tidsfråga innan den uppstår någon slags blodvite så bilden här ovan kan ni tolka som en "före" bild.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar