måndag 5 oktober 2009

Måndag igen

Finns det någon möjlighet att helt enkelt radera måndagar från almanackan ? I så fall tycker jag att man ska göra det per omgående !
Jag är så fruktansvärt TRÖTT. Mina nya sömntabletter verkar inte heller funka, vaknade 2 ggr i natt. Längtar vansinnigt mycket efter en HEL natts sömn.
Saker och ting händer på jobbet som berör mitt arbete, och jag får inte reda på det - blir fullständigt galen på icke informationen ! Ska det vara så himla svårt att I N F O R M E R A ???
Inte heller vill den nedrans förkylningen ge med sig helt och hållet, som ett sandkorn mellan tårna gnager den sig fast, bara lite men tillräckligt för att man ska bli irriterad.
Ska iaf ta mig i kragen och gå till gymmet idag, Cirkelträning och Core står på schemat och blir jag inte helt slut så tänkte jag köra lite crosstrainer som avslutning. Det har blivit lite för lite träning de senaste veckorna.

Nä nu ska jag dra på mig träningsstassen !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar