fredag 30 oktober 2009

Barn hit och dit

Ja, kära nån, vilken dag det blev.
Elin och jag tog lite sovmorgon eftersom jag har semester. Hon fick vara på dagis några timmar medan jag var i Farsta C och köpte kläder till henne & Pontus - dom växer som ogräs.
Sedan hämtade jag henne och vi åkte hem och packade ihop lite saker till henne och efter det så kärde jag henne till mormor & morfar där hon ska sova över.
Därifrån åkte jag direkt till Centralen för att hämta Pontus som varit hos farmor. Vi åkte sedan till Pizza Hut och åt middag innan vi åkte hem och fredagsmyste med dillchips - vilket fruktansvärt förfall......Jag som inte har tränat sedan i måndags heller..... Tänkte göra det när jag hade lämnat Elin men jag hade så ont i huvudet så det var inte läge. Så går det när man äter ett ägg till frukost och sedan ostfralla och en liten smoothie vid 14....jäkligt osmart !

Silverpilen går som bara den. Idag tankade jag E85 för första gången i mitt liv !

Nu ska jag förtsätta i förfallets anda och slappa i soffan, dricka läsk och NJUTA av det. Den här dagen har ju ändå gått åt pipsvängen ur nyttighetssynpunkt så nu kör jag den totalt i bottn ! MEN GODISET I SKAFFERIET HAR JAG INTE, OCH KOMMER JAG INTE, ATT RÖRA !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar