söndag 11 oktober 2009

Hedemora dag 2

Ett besök på Nexy Company tillhör traditionen när man är i H-mora. Uffe erbjöd sig alldeles frivilligt och jag är inte säker på att han visste vad han gav sig in på. Det finns dessutom 2 skoaffärer samt ytterligare en klädbutik som ingår i "Hedemoraronden". Ett tag hade han en släng av panik i ögonen men på det stora hela tycker jag han hanterade allt väldigt bra. Dock var han tvungen att ta sig en liten powernap på eftermiddagen.Delar av släkten följde med "på byn", Karin, Ebba, Tor (som gömmer sig bakom Ebba) samt Pontus & Uffe

Svärmor & Camilla (min svägerska) kollar bilder

Marianne (min andra svägerska) och hennes man Olov ägnar sig åt hushållsarbete. Ni måste väl hålla med om att män passar väldigt bra in i kök ?


Utsikt från verandan ut över Munksjön, vackert värre.

Ingrid & Elin vid alla de vackra blommor hon fick dagen innan.


Uffe & jag bjöds på teater på kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar