torsdag 29 januari 2009

Dag 4







MASSOR av skidåkning, hela dagen faktiskt. Der var varma -15 grader i morse men det ändrade sig snabbt till -4. Elin skidar på i skidskolan och efter det åkte vi till toppstugan för lunch. Jag avslutade med en Ski-bum, varm choklad med rom och vispgrädde, smakade toppengott.
Lämnade Elin på fjälldagis i 2 timmar och passade på att åka med Pontus på skalssidan, Persbranten och Hildings blev det.

JAG RAMLADE idag men skulle vilja påstå att jag egentligen inte var orsak till mitt eget fall så att säga. Jag kan ju inte rå för att Uffes skida placerade sig UNDER min ! Jäkligt ont har jag nu iaf i mitt vänsterknä som jag lyckades vrida ordentligt i fallet (hade ont i det redan innan men det blev inte bättre...)

Dagen avslutades med Afterski där Månssons Allstar uppträdde. Fick till en bild på Uffe som jag kommer att lägga ut så snart jag kan, han ger liksom fånleendet ett eget ansikte :-)

Nu håller fam. Nilsson på att fixa middagen, Creolskans gryta, och efter det är det kvällsåkning men det blir nog bara grabbarna (Emil & Pontus) som åker.....vi andra är för gamla och måste samla oss efter dagens bravader (och Afterskin).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar