torsdag 15 januari 2009

Vilken dag !

Skitbilen, just när jag tog kortet stod jag på balkongen och det var av rent säkerhetsmässigt skäl. Hade jag stått närmare hade jag förmodligen gjort mig olycklig på biljäkeln på ett eller annat sätt och reparationen av densamma hade blivit svindyr !!!!!


Jobb, jobb, jobb, gudars skymning - det tar aldrig slut lixom !

Direkt efter jobbet hämtade jag dottern på dagis, hem och ringde bärgaren till skitbilen som står på uppfarten. De skulle dröja ca 1,5 tim innan de skulle komma. Tog med dottern tillbaka till jobbet, sista dagen att lägga in fakturor som skall bokföras på 2008 - och jag hade en hel del sådana skall tilläggas.

Kom iväg därifrån vid 18-tiden, hämtade ut paket på vägen hem.

Sedan lagade jag middag och efter det bakade jag mörka chokladkakor med en fyllning av vit chokladkräm.

Har kaffeveckan på jobbet och då ingår det att ta med fikabröd till fredagsfikat.

PUST - nu har jag äntligen slagit mig ner i den fantastiskt sköna tvsoffan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar