onsdag 14 januari 2009

Frillan fixad

Så var frisyren kirrad för 7-8 veckor framöver. Marie hade slut på den "nästansvarta" färgen jag brukar ha så det fick bli blåsvart - jag ser då ingen skillnad. Den illiga lilarosa slingfärgen hade hon dock.
Medan jag hade färg i håret (30 min) så fick jag sitta i hennes massagefåtölj, mmmmmm - underbart, hade jag bara fått luta mig tillbaka (gick ju inte med färg i håret) hade jag tvärslocknat.

Förresten vaknade dottern i morse, 06.30, när jag satt och tittade på TV4 nyheterna och hennes första ord var - Mamma, kan inte jag få titta på dom där prgrmmen där dom pratar tyska och polska ?
-Varför i hela friden då ?, undrade jag
- För jag vill lära mig att prata dom språken !
Tänk vad livet är enkelt är man är 4 år !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar