måndag 12 januari 2009

Fettknöl

THE Fettknöl


Var till läkaren för att få en tid att operera bort min fettknöl. Tänk - är det inte fantastiskt att all julmat jag åt bestämde sig för att landa på min högra axel istället för på magen ?


Toppen helt enkelt, och istället för en fettsugning på magen så bokar man en käck liten tid på vårdcentralen, ett litet snitt och några stygn senare så har man gjort en fettreduktion !


Undrar hur många gram jag går ner ?


Kläderna kommer att sitta sååå mycket bättre efteråt.


Den 5/2 är det dags.


Jag blir nog som en ny människa och alla planer i världen kan slänga sig i väggen !

2 kommentarer:

  1. Sökte på fettknöl o hittade din blogg=)
    Jag va till VC i dag, men min knöl i svanken!
    Dom tror de är en fettknöl, men min gör ont när jag går!
    SÅ vad glad över att du har din där=)

    SvaraRadera
  2. Hahaha - det är ju heeeelt underbart !!!
    Nu handlade det om att det var en knöl på axeln med fett i - det är inte hela jag som ör en fettknöl även om man har sina dagar när man känner sig så :-)

    Min blev ett problem eftersom jag alltid har väskan på höger axel - det gjorde skitont till slut, samtidigt som det var liiite praktiskt att den förhindrade att väskan åkte ner !

    SvaraRadera