måndag 12 januari 2009

Väntans tider

Dottern, här frisk som en nötkärna, på sitt 4-årskalas i somras


Som sagt, jag har spynojja vilket innebär att jag hittills idag har druckit en mugg O´boy (mitt enda beroende här i livet) samt ett kokt ägg. Vill inte att magen ska vara full med mat om det nu är så att det bryter ut magsjuka här hemma. Min stora förhoppning är att dottern inte är hungrig heller men så är tyvärr inte fallet. Helst av allt skulle jag se att hon inte åt ngt alls då finns det ju inte så mkt äckel som kan komma upp.....

Men naturligtvis är hon hungrig !

Juice och macka med marmelad i morse och ett ägg när jag åt, nu är hon mer hungrig och jag tolkar allt som om hon tänker bli magsjuk....."tugga ordentligt, gumman", "drick små klunkar", "inte så stora tuggor" osv

Hon verkar dock hyggligt pigg så det kanske inte är ngt.

Alternativt så är det en urinvägsinfektion på G igen.



Inget är som väntans tider !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar