onsdag 21 januari 2009

Min man - ett barn

Sitter i soffan (ja, ja - ikväll igen !) och gjorde ett litet försök att kramas lite med maken.
Han hade inte tid för han sitter och spelar spel på sin iPhone.......
-Kolla , där är ett earthquaketower och om jag skakar på telefonen blir det jordbävning - kolla, och då dör dom liksom....häftigt va ?
Häftigt - NOT !!!!
Hallå - karln blir 46 i år.
Det är så himla konstigt - ena dagen så spelar han spel på sin iPhone och verkar vara i 25-årsåldern, nästa dag tar han en tröja i gubbhögen (ja, jag har faktiskt gjort 2 högar till honom i garderoben, en gubbhög och en snygghög) och lever upp till sina 45+

Gubbhögen är tyvärr så mycket större än snygghögen och jag går innan han har klätt på sig på mornarna.
Fasiken, jag ska skänka gubbkläderna till Myrorna när han åker bort nästa gång !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar